Тут представлені найпопулярніші Питання / Відповіді (FAQ), пов'язані з купівлею в нашому інтернет-магазині Virginia Conti.
1. Як отримати доступ до оптових цін ?
Пройдіть реєстрацію на сайті, після цього вашу заявку оброблять і відкриють вам доступ. Для більш швидкого опрацювання заявки, напишіть нам на Viber із зазначенням вашого email. Зверніть увагу, що при реєстрації потрібно обов'язково вказати дані свого магазину (фізична адреса або адреса інтернет-сторінки)
2. Чому мене заблокували на сайті?
Користувачі на сайті автоматично блокуються кожні 30 днів, якщо від них не надходить замовлення. Якщо ж ви робите замовлення щонайменше раз на 30 днів, то ваш акаунт блокуватися не буде.
3. Чи працюєте ви за дропшиппінгом?
Ні, за дропшиппінгом ми не працюємо. Мінімальне оптове замовлення - 10 шт.
4. Як упакована продукція?
Кожна жіноча сумка упакована у свій індивідуальний пакет зі штрих-кодом.
Деякі моделі гаманців упаковані в коробку, деякі також йдуть у пакеті.
Продукція бренду Hill Burry упакована в пакет і в комплекті до сумок йде брендований пильовик.
5. Чи брендовані сумки?
Сумки не брендовані, але всередині кожної сумки є шкіряна бірочка з написом "Vera Pelle, Made in Italy" (що перекладається як "Натуральна шкіра, зроблено в Італії").
Виняток - це товар бренду Hill Burry, їхня продукція завжди брендована, зі шкіряними бірочками у вигляді ведмедя.
6. Яке мінімальне замовлення?
Мінімальне замовлення становить 10 шт (різних позицій).
Якщо ви є постійним покупцем і робите замовлення не рідше, ніж раз на 2 тижні, то ми можемо відвантажувати вам замовлення від 5 одиниць. Якщо замовлення рідше, то завжди від 10 шт.
7. Як оформити замовлення?
Замовлення можна оформити лише на сайті, в тому числі за посиланням розсилки, яку ми відправляємо у Viber.
8. Як проводиться розрахунок ?
Після закриття замовлення, ми висилаємо вам накладну, суму і реквізити для оплати. Після оплати, обов'язково потрібно скинути нам квитанцію переказу грошей, так ми даємо запит на перевірку конкретної суми і після цього готуємо замовлення до відправки.
Замовлення оплачені до 15:00, відправляються того ж дня.
9. Чи є знижки від кількості замовлених позицій?
Знижки від кількості замовлених позицій немає, але у нас завжди діють знижки на сайті в розділі Sale. Також при закритті сезону, ми робимо великі розпродажі.
10. Як швидко йде відправка замовлення?
Відправлення ми здійснюємо щодня. Якщо ви закрили і оплатили своє замовлення до 15:00, то відправка замовлення буде того ж дня. Далі швидкість доставки залежить від роботи перевізника "Нова пошта". 90% клієнтів отримують свої замовлення вже наступного дня після відправки.
11 Чи є повернення/обмін і як його зробити?
- Обмін або повернення товару можливий лише в разі виробничого браку і проводиться протягом 2 тижнів на ідентичну модель.
- Помилково замовлені або позиції, що не підійшли за розміром або кольором, обміну та поверненню не підлягають.
- Якщо при отриманні замовлення, Ви виявили брак або помилку наших пакувальників (не той колір, не та модель), Ви можете обміняти товар за рахунок нашої компанії протягом 14-ти днів з моменту отримання замовлення.
!!! - Під час відправлення товару на обмін, простежте за його упаковкою, коробка повинна підходити за розміром. Якщо під час відправлення, товар деформувався, на повернення він не приймається. Також просимо вказувати повну оціночну вартість відправлення.
- Сумка на обмін має бути в індивідуальному пакеті з правильним штрих-кодом.
- У посилці має бути присутня записка із зазначенням причини повернення.
Що в цьому випадку потрібно робити:
1. Написати нам на Viber, вказавши номер Видаткової накладної та артикул товару, до листа обов'язково додати фото браку.
2. Ми напишемо Вам дані для відправки.
12. Чи є ремонт сумок?
Так, ситуації з ремонтом фурнітури розглядаються індивідуально.
13. Чи є резерв?
Резерв товару можливий на 1 день. (Але протягом цього дня не можна кидати резерви по 1 шт). Можна зарезервувати бажані позиції сьогодні і завтра додати інші позиції для повного замовлення. Таким чином, збірка замовлення буде максимально швидкою.
14. Чому довго немає відповіді на повідомлення?
Якщо ви написали нам повідомлення і ми довго на нього не відповідаємо, значить у цей період завантаженість більша за звичайну (таке буває після надходження нової партії товару, коли йде активне збирання замовлень).
Повідомлення обробляються в порядку черги, і навіть якщо ви зателефонували, ми не можемо обробити ваше замовлення позачергово. У такому разі потрібно дочекатися нашої відповіді.
Якщо ми не читаємо смс, будь ласка, не надсилайте багато нових повідомлень, це переносить ваші смс до верху списку, і відтягує час обробки замовлення.
Так само враховуйте що ми відповідаємо на повідомлення тільки в робочий час (з 10 до 18).
15. Чому немає в наявності всієї кольорової палітри?
На сайті видно всю колірну палітру моделі, яка коли-небудь була в наявності. Звертайте увагу на ті кольори, які зараз є в наявності.
16. Як зробити замовлення за новинками, щоб вистачило бажаних кольорів?
Потрібно максимально швидко реагувати на нашу розсилку новинок і тоді під час складання вашого замовлення буде в наявності велика кількість кольорів і моделей. Якщо ж ви висилаєте замовлення на 3-4 день після розсилки, то деяких кольорів або моделей може вже не бути.
17. Чи можна зробити замовлення моделей / кольорів, яких немає в наявності?
Індивідуальне замовлення на поставку певних кольорів або моделей під вас можливе від 10 шт одного кольору однієї моделі. Очікування такого замовлення від 2 тижнів.
Крім індивідуальних замовлень на пошиття, товар можна придбати тільки за фактом наявності на складі!
18. Чому в посилці вказана повна оціночна вартість?
При оформленні відправки ми завжди вказуємо повну оціночну вартість товару, що всередині. Таким чином, несе відповідальність за доставку посилки саме перевізник "Нова пошта". У разі втрати або пошкодження посилки, вам відшкодують усі гроші.
Якщо ви бажаєте, щоб ми вказали певну оціночну вартість вашої посилки, напишіть нам про це після оплати разом з адресою для відправки. Але в такому разі ви берете на себе відповідальність за доставку.